English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

هیئت‌مدیره جدید شرکت زنجیره طلایی سرعت تشکیل جلسه داد

هیئت‌مدیره جدید شرکت زنجیره طلایی سرعت تشکیل جلسه داد
نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید شرکت حمل‌ونقل زنجیره طلایی سرعت با حضور رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید شرکت حمل‌ونقل زنجیره طلایی سرعت، امروز (دوشنبه، 4 آذر ماه 1398) با شرکت اعضای جدید شامل آقایان بهروز حبیبی، علی یوسف و حمید فردی و حضور «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت، برپا شد.

«حمیدرضا کیا منفرد» در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت زنجیره طلایی سرعت، گفت: حضور و تکمیل حلقه‌های زنجیره تامین و خدمات لجستیک در چارچوب ارکان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران یکی از اصول استراتژیک شرکت انبارهای عمومی ایران و در راستای مسیر انجام تکالیف و وظایف ذاتی به‌منظور اثرگذاری بیشتر در حوزه اقتصادی کشور ایران اسلامی است؛ از این رو، به دنبال توسعه بازار در بخش حمل‌ونقل هستیم.

وی با تاکید بر این‌که به دنبال ایجاد شفافیت درباره فعالیت شرکت انبارهای عمومی ایران در حوزه حمل‌ونقل هستیم، افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان مالک 60 درصد سهام شرکت زنجیره طلایی سرعت دارای حق  برخورداری از حداکثر اطلاعات درباره چگونگی فعالیت این شرکت بوده و انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره نیز در همین راستا صورت گرفته است؛ چراکه ما نسبت به حقوق سهام‌داران اصلی شرکت انبارهای عمومی که جامعه شریف بازنشستگان کشوری هستند، حساسیت داریم و می‌بایست نظارت حداکثری در حوزه‌های فعالیت خود داشته باشیم.

حمیدرضا کیا منفرد، دغدغه اصلی هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران درباره شرکت زنجیره طلایی سرعت را توسعه حداکثری و گسترش سهم بازار دانست و ادامه داد: تلاش داریم تا با استقرار نظام حکمرانی شرکتی به صورت صحیح و دقیق، به نگرانی‌های نهادهای نظارتی و سازمان‌های بالادستی درباره نحوه فعالیت‌های خود پایان دهیم. از دیگر سو، نگاه توسعه بازار را در تمامی امور به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل در پیش گرفته‌ایم و اگر این امر حاصل نشود، همه ما مسئول بوده و باید پاسخ‌گو باشیم.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت زنجیره طلایی سرعت را افراد متخصص در حوزه‌های مدیریتی، مالی و فنی معرفی و تصریح کرد: از هیئت‌مدیره جدید انتظار داریم تا با ایجاد نظم در امور و همچنین حاکم کردن خرد و حرکت جمعی، امور شرکت را همراه با نظارت کامل بر تمام ارکان به پیش برده و ضمن توسعه فعالیت و افزایش سهم بازار، سهام‌داران را خشنود کنند.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، وظیفه معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت را نیز شناسایی مشکلات گذشته، ترسیم وضعیت موجود شرکت زنجیره طلایی و طراحی آینده مطلوب آن دانست و گفت: انتظار داریم هیئت‌مدیره جدید با هم‌دلی و برادری و البته ایده‌پردازی و اجرای راه‌کارهای ارایه شده، مشکلات این شرکت را مرتفع کنند؛ چراکه این امر می‌تواند ضمن افزایش سودآوری شرکت حمل‌ونقل زنجیره طلایی، قیمت تمام شده کالا برای مصرف‌کننده را کاهش دهد که این امر نیز با توجه به وضعیت حال حاضر کشور بسیار حائز اهمیت است.

حمیدرضا کیا منفرد در ادامه با اشاره به انجام بخشی از مراحل طراحی سیستم نرم‌افزاری عملیات گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، خواستار ایجاد ماژول‌های مرتبط با حوزه حمل‌ونقل در آن شد و افزود: ما باید با ایجاد داشبورد مدیریتی در این حوزه بتوانیم نظام حکمرانی شرکتی را در تمام فعالیت‌های خود جاری و ساری کنیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای هیئت‌مدیره شرکت زنجیره طلایی سرعت، تاکید کرد: شرکای این شرکت به مانند برادر باید ضمن رعایت هماهنگی، با ارایه برنامه زمان‌بندی شده، مشکلات موجود را حل کرده و راه‌کارهای توسعه فعالیت را به سرعت عملیاتی کنند تا از این طریق بتوانیم منافع سهام‌داران شرکت را تضمین کنیم.

گفتنی است؛ بر اساس احکام صادر شده از سوی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، بهروز حبیبی جایگزین غلامرضا جعفری، علی یوسف به جای محمد اکبری و حمید فردی جایگزین سعید اسماعیلی در هیئت‌مدیره شرکت حمل‌ونقل زنجیره طلایی سرعت، معرفی شده‌اند.










۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
تعداد کلیک: ۱,۹۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500