English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
نشست هم‌اندیشی معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مدیران شعب تابعه با حضور رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست هم‌اندیشی معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت با مدیران شعب تابعه با حضور «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت، «نبی‌اله رجب‌زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مهدی کمالوند» مدیر فنی و مهندسی، «محمد ابراهیم اکبردوست» سرپرست مدیریت هماهنگی امور شعب، «شهاب محمودیان پارسا» مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری و «حمیدرضا یعقوبی‌آوینی» رییس پژوهش و نوآوری کسب‌وکار شرکت، امروز (دوشنبه، 11 آذر ماه 1398) در محل ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

«حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت در این نشست با بیان این‌که در پی اصلاح ساختار موجود در شرکت هستیم، گفت: مسئولیت اصلی مدیران شعب تابعه، برطرف کردن مشکلات و ایجاد درآمدهای جدید به‌منظور سودآوری و افزایش سوددهی شعب برای ایفای تعهدات شرکت در قبال صاحبان سهام که قشر شریف بازنشستگان کشوری هستند، است. از این رو، اعضای هیئت‌مدیره شرکت انتظار دارند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و بالفعل کردن فرصت‌های مغفول مانده، سودآوری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را افزایش دهیم.

وی ارتقای کیفی و کمی فعالیت اقتصادی در تمامی شعب را خواستار شد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به‌زودی از تمامی شعب شرکت در سراسر کشور بازدیدهای دوره‌ای خواهیم داشت و به همین دلیل انتظار داریم در آینده بسیار نزدیک شاهد افزایش تلاش‌ها در شعب و بالطبع، ارتقای سوددهی آن‌ها باشیم.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، عصر حاضر را دوران مدیریت «سیستم‌های پاسخ‌گو» دانست و تصریح کرد: دنیای امروز، عصر ارتباطات است و می‌بایست با افزایش ارتباط میان ارکان شرکت، به یک‌دیگر کمک کرده تا بتوانیم افق خوبی برای آینده شرکت ترسیم کنیم.

«حمیدرضا کیا منفرد» ادامه داد: عدم پیگیری مجدانه امور، ضعف اصلی شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی به‌شمار می‌رود. البته، حرکت شرکت رو به جلو بوده و انتظار داریم تا همکاران ما به‌ویژه در شعب، همراه با جدیت، دغدغه‌مندی و دلسوزی، پیگیر کارها باشند تا تمامی مشکلات مرتفع شود.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان تاکید کرد: سیاست هیئت‌مدیره فعلی شرکت، تفویض اختیارات به شرکت‌ها و شعب تابعه البته همراه با افزایش نظارت‌های هلدینگی بوده و به دنبال ایجاد نظام حکمرانی شرکتی هستیم و اقدامات خوبی در این حوزه آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، «نبی‌اله رجب‌زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در ابتدای این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، هدف از برگزاری این نشست را آسیب‌شناسی ساختار موجود و نحوه تعامل ستاد مرکزی با شعب تابعه، بررسی مشکلات آن‌ها و انجام گفت‌وگو درباره فرصت‌های جدید کسب‌وکار به‌منظور ایجاد تغییر مثبت در وضعیت سوددهی شعب برشمرد و گفت: در مدت زمان کوتاهی که مسئولیت این معاونت را برعهده گرفته‌ام، تمامی کارها اولویت‌بندی شده‌اند و در رابطه با تمامی آن‌ها، اقداماتی را شروع کرده‌ایم.

وی سیاست جدید این معاونت را ایجاد تغییرات بر اساس رویکرد فرآیندی دانست و افزود: برطرف کردن ضعف سیستم مدیریتی فقط از طریق تعریف فرآیندهای پایدار امکان‌پذیر است. در همین رابطه، به عنوان مثال درباره تعرفه‌های خدمات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تحلیل کارشناسی صورت گرفته است و در حال مذاکره با نهادهای بالادستی از جمله سازمان حمایت هستیم تا بتوانیم با اصلاح نگرش‌ها، تغییر اساسی در درآمدهای شرکت ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ تمامی مدیران شعب تابعه حاضر در این نشست نیز به بیان معضلات و مشکلات شعبه متبوع و همچنین دیدگاه‌های خود در رابطه با ساختار موجود در شرکت و ارایه پیشنهاد به‌منظور پیشبرد امور و افزایش درآمدها و سودآوری شعب تابعه پرداختند.
















۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۹۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500