English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران: هیئت‌مدیره به دنبال حاکمیت تفکر مبتنی بر فرآیند و هوشمندسازی سازمانی در تمامی ارکان شرکت است

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران: هیئت‌مدیره به دنبال حاکمیت تفکر مبتنی بر فرآیند و هوشمندسازی سازمانی در تمامی ارکان شرکت است
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی در کارگاه «استخراج فرآیندها بر اساس استاندارد BPMN» حاضر شد و با کارشناسان و مدیران حاضر در این دوره آموزشی به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیا منفرد» در این کارگاه ضمن جویا شدن نظر حاضران درباره نحوه پیش‌برد امور شرکت، گفت: باید به هر میزان در جایی که حاضر و در حال کار، تلاش و خدمت هستیم، منشاء اثر باشیم. بدین ترتیب می‌توانیم به تکلیف خود عمل کنیم؛ چراکه در دنیای امروز همه در قبال نتیجه اعمال نیز مکلف هستیم و باید با عمل خود، نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین عمل به تکلیف مدافعان حرم اهل‌البیت(ع) در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح بعث و فرقه ضاله داعش، افزود: همه این جوانان وطن با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن عمل به تکلیف خود، نتیجه‌ای را رقم زدند که همانا حفظ مملکت از نیش دژخیمان جهان بوده و آسودگی ما در این کشور مرهون این اقدام است.

حمیدرضا کیا منفرد با اشاره به این‌که اعضای هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر اساس ابلاغ سازمان‌های بالادستی مانند شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حضور در این شرکت ماموریت پیدا می‌کنند، افزود: دلیل انجام تغییرات زیاد در رأس هرم مدیریتی شرکت انبارهای عمومی، تفاوت دیدگاه‌های مدیریتی است. از این رو، همه ما وظیفه داریم تا در مدت زمان حضور در هر بخش و نهادی، منشاء اثر خیر و نیک باشیم؛ زیرا از مدت زمان حضور خود آگاه نیستیم.

وی، مدرنیته و پیشرفت‌های دنیای امروزی را ناشی از حاکمیت نگاه فرآیندی به کارها و ماموریت‌ها و به‌کارگیری داشبوردهای مدیریتی دانست و ادامه داد: تبدیل فرآیندهای سازمانی و امور جاری شرکت به نرم‌افزار و داشبوردهای مدیریتی می‌تواند باعث حذف دخالت‌های سلیقه‌ای کاربران سیستم شود که برخی از نتایج آن، پیشرفت مجموعه و همچنین ایجاد رویه نظام حکمرانی شرکتی است. از این رو، هیئت‌مدیره حال حاضر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تصمیم گرفته است که بر اساس این روش، کار را هدایت کند و برنامه‌ریزی مناسبی نیز در این رابطه از سوی معاونت‌های برنامه‌ریزی و عملیات صورت گرفته است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تاکید کرد: با وجود بهره‌گیری از نرم‌افزارهای عملیاتی در امور جاری شرکت، متاسفانه ماهیت کار هنوز به صورت سنتی صورت می‌گیرد که قابل کنترل و برنامه‌ریزی نیست. به همین دلیل، با توجه به زمان‌بر بودن پروژه هوشمندسازی شرکت که شامل شناسایی فرآیندهای اجرایی و تبدیل آن‌ها به نرم‌افزار می‌شود، در کوتاه‌مدت به دنبال جاری و ساری کردن تفکر مبتنی بر فرآیند و هوشمندسازی سازمانی در تمامی ارکان شرکت انبارهای عمومی ایران هستیم تا بتوانیم امور را با برنامه‌ریزی هدایت کنیم.

وی وجود افراد آگاه نسبت به اهمیت برنامه‌ریزی در هر سازمانی را نعمت دانست و اضافه کرد: از زمان تصدی مسئولیت سرپرستی شرکت، سعی داشته‌ام در تمامی انتصاب‌ها ضمن مشورت با دیگر اعضای هیئت‌مدیره شرکت، از افرادی که دارای تفکر مبتنی بر برنامه‌ریزی و نگاه برنامه‌محور هستند، بهره ببریم تا بتوانیم این تفکر را بر شرکت حاکم کنیم.

حمیدرضا کیا منفرد، حضور آقای رجب‌زاده را که فردی از جنس برنامه‌ریزی است در معاونت عملیات یک حسن برشمرد و افزود: هم‌اکنون با وجود حضور آقایان حسنی و رجب‌زاده که هر دو دارای نگاه برنامه‌ریزی هستند در ارکان مهم شرکت (معاونت‌های برنامه‌ریزی و عملیات) انتظار داریم با یک‌دیگر هم‌افزایی داشته باشند و امیدواریم که این هم‌افزایی موجب حرکت رو به جلوی شرکت شده و کارهای برنامه‌ریزی شده به حوزه اثربخشی ختم شوند.










۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۰
تعداد کلیک: ۱,۸۸۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500