English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرستان مدیریت‌های «بازرسی و حسابرسی داخلی»، «پروژه‌های توسعه‌ای» و «برنامه‌ریزی راهبردی» شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین معارفه سرپرستان مدیریت‌های «بازرسی و حسابرسی داخلی»، «پروژه‌های توسعه‌ای» و «برنامه‌ریزی راهبردی» شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه سرپرستان جدید مدیریت‌های «بازرسی و حسابرسی داخلی»، «پروژه‌های توسعه‌ای» و «برنامه‌ریزی راهبردی» ستاد مرکزی با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شرکت برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «مهدی بلوطی» سرپرست مدیریت مستقل «بازرسی و حسابرسی داخلی»، «سیامک حسنی» سرپرست مدیریت مستقل «پروژه‌های توسعه‌ای» و همچنین «مصطفی سلیمی» سرپرست مدیریت «برنامه‌ریزی راهبردی» معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، عصر امروز (شنبه، 19 بهمن ماه 1398) با حضور «محمدرضا اسدی» مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره، «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «نبی‌اله رجب‌زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «مجید عباسی» مدیر حراست و دیگر مدیران و روسای ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

«محمدرضا اسدی» مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین با تبریک چهل‌ویکمین ایام‌ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیا‌گذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل(ره) با تاکید بر این‌که ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان علیه ایران خواهند زد، گفت: انجام جابه‌جایی و ایجاد گردش مدیریتی میان مدیران ارشد مجموعه، یک فرآیند عادی است. البته در این مسیر، استراتژی سازمانی مدیریت ارشد مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، استفاده از توان‌مندی‌های داخل سازمان است؛ روندی که متاسفانه در سال‌های گذشته مورد توجه مدیران ارشد مجموعه قرار نگرفته و می‌بایست اصلاح شود.

وی با اشاره به حضور جوانان پرشور، خلاق، متعهد، صادق و دارای تجربه در میان نیروی انسانی شرکت انبارهای عمومی، افزود: تجربه ثابت کرده است که به‌کارگیری این جوانان در انتصابات، منتج به نتیجه‌های مثبت در مجموعه‌ها می‌شود و انتصابات آقایان حسنی، بلوطی و سلیمی هم از همین جنس است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که نگاه به مدیریت بازرسی باید اصلاح شود، تصریح کرد: مدیریت‌های بازرسی و حراست به عنوان دو مجموعه مکمل، به مثابه چشم و گوش شرکت و البته به عنوان مشاوران امین، صادق و مشفق مجموعه‌ها عمل می‌کنند. البته این دو نهاد نظارتی، مدیریت‌های تخصصی هستند که باید موضوع «پیشگیری» را سرلوحه امور خود قرار دهند و با اتخاذ تدابیری، مانع بروز هرگونه تخلف، معضل و مشکل در شرکت انبارهای عمومی ایران شوند؛ چراکه هزینه پیشگیری بسیار کم است.

وی وظیفه واحد بازرسی را تهیه گزارش‌های کارشناسی بی‌طرفانه و فارغ و عاری از حب و بغض دانست و ادامه داد: واحد بازرسی باید در گزارش‌های خود ضمن رعایت نکات تخصصی و کارشناسانه، ارایه راه‌کار برای اصلاح امور، مانند اصلاح روش‌ها و فرآیندها، جابه‌جایی نیروی انسانی و یا ... را نیز مد نظر قرار دهد؛ زیرا انجام اقدام اصلاحی مناسب نیز در زمره ماموریت دستگاه‌های نظارتی است تا مشکلات به صورت صادقانه و بی‌طرفانه احصاء و اصلاح شوند.

محمدرضا اسدی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات آقای «مهدی زارع» مدیر پیشین بازرسی و حسابرسی داخلی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و آرزوی موفقیت، سلامت و شادکامی برای ایشان، افزود: از آقای بلوطی انتظار داریم تا سیاست‌های ابلاغی را در کار خود مد نظر قرار دهند و مسئولیتی که به صورت امانت به ایشان واگذار شده است را به شکل صحیح به انجام برسانند.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه، آقایان حسنی و سلیمی را نیز در شمار جوانان متخصص، پرتلاش و پاک مجموعه شرکت دانست و ادامه داد: این دو عزیز باید در حوزه وظایف خود به تدوین استراتژی و راه‌کارهای کلان و ارزشمند برای هدایت شرکت در مسیر مطلوب و صحیح، اهتمام ورزند و امیدواریم که در آینده نزدیک، آثار مثبت به‌کارگیری توان‌مندی‌های تخصصی این دو مدیر در روند اجرایی شرکت مشهود شود.

بر اساس این گزارش، «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام‌ا... دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سیاست‌گذاری کلان و راهبردی و تهیه برنامه‌های پنج ساله برای هر مجموعه را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: باید با کمک نخبگان و استادان دانشگاهی با نگاه به برنامه‌ها و اسناد بالادستی کشور، نسبت به تهیه برنامه اقدام پنج ساله شرکت اهتمام کرده و این برنامه کلان را به تایید مجموعه هیئت‌مدیره شرکت و همچنین مدیران ارشد نهادهای بالادستی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا و مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری برسانیم تا بتوانیم حرکت شرکت را در آینده به‌درستی و در مسیر صحیح قرار دهیم.

وی با تاکید بر این‌که وجود برنامه برای همه افراد شرکت انبارهای عمومی، مجموعه تکالیفی تعریف خواهد کرد که مسیر حرکت آینده را مشخص می‌کند، افزود: در تدارک یک سیستم ارزشیابی برای ارزشیابی مدیران و افراد دارای مسئولیت کلیدی در شرکت هستیم تا بتوانیم در مجموعه، تحول و یک جهش بزرگ ایجاد کنیم؛ چراکه انتظار مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از تمامی مدیران کشور، انجام کار جهادی است و این اقدام محقق نمی‌شود، مگر آن‌که تمام افراد به مدیریت جهادی اعتقاد داشته باشند و بدین ترتیب، بر اقدام مد نظر مقامات عالی از جمله مدیران ارشد صندوق بازنشستگی کشوری، که کسب سودآوری بیشتر است، جامه عمل بپوشانیم.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مدیران تازه منصوب شده، با خطیر دانستن موقعیت کشور با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران، ادامه داد: همه باید در راستای شکستن حلقه تحریم‌ها و دور زدن تحریم‌ها، ایده‌های خلاقانه ارایه دهیم تا ضمن توسعه کسب‌وکار شرکت، پیشرفت کشور را نیز رقم بزنیم.

بنا بر این گزارش، «اسماعیل خلیلی» عضو هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این آیین ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، گفت: انتصابات صورت گرفته نشان‌دهنده نگاه مدیریت ارشد شرکت به درون سازمان است و همه باید مبلغ این رویه باشیم تا نیروی انسانی خلاق شرکت نسبت به آینده خود امیدوار شود و شرکت به تعالی دست پیدا کند.

وی با بیان این‌که وظیفه واحد بازرسی، «دست‌گیری» به جای «مچ‌گیری» است، افزود: ما بايد با تاسی به کلام امیرالمونین، حضرت علی(ع)، خودمان، اعمال و کارهایمان را محاسبه و به آن‌ها رسیدگی کنیم و آبروی شرکت و مجموعه را در مقابل دستگاه‌های نظارتی بالادستی حفط کنیم که این امر، عین وظیفه واحد بازرسی و حسابرسی داخلی است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای سرپرستان جدید مدیریت‌های بازرسی و حسابرسی داخلی، پروژه‌های توسعه‌ای و برنامه‌ریزی راهبردی و قدردانی از زحمات آقای «زارع» مدیر سابق بازرسی ستاد مرکزی شرکت، با اشاره بر برخی از اقدامات در راستای جبران عقب‌ماندگی‌ها و انجام کارهای بلاتکلیف این معاونت، خبر از برگزاری جلسات شورای اداری با حضور تمامی مدیران و روسای ستادی به همراه مدیران سه شرکت مشغول به فعالیت در استان تهران در آینده نزدیک داد و گفت: به دنبال اصلاح تمامی مشکلات حوزه اداری شرکت هستیم و در این مسیر از کمک همگان استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم، «مهدی بلوطی» سرپرست مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی، «سیامک حسنی» سرپرست مدیریت پروژه‌های توسعه‌ای و «مصطفی سلیمی» سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی نیز ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد هیئت‌مدیره و به‌ویژه مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، به بیان برخی از نظرات و دیدگاه‌های خود درباره مسئولیت‌ها و حوزه‌های کاری خود پرداختند.
















۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸
تعداد کلیک: ۱,۳۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500