English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بررسی عملکرد شش ماهه اول شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه‌صبا

بررسی عملکرد شش ماهه اول شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه‌صبا
نشست بررسی عملکرد شش ماه اول سال 1399 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تبادل نظر درباره برنامه‌ و بودجه شش ماهه دوم سال‌جاری شرکت، در محل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با موضوع بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1399 و تبادل نظر درباره برنامه‌ و بودجه شش ماهه دوم سال‌جاری این شرکت با حضور دکتر «سید علیرضا عظیمی پور» نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، «سید علیرضا میرنیا» عضو هیئت مدیره و معاون امور اقتصادی و «بهروز خالق» معاون نظارت بر شرکت ها و جمعی از مدیران ارشد هلدینگ آتیه‌صبا و «حمیدرضا کیامنفرد» عضوهیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و مدیران برنامه‌ریزی راهبردی و امور مالی و سرپرست روابط عمومی شرکت مرکزی در روز چهارشنبه (1399/09/05) برپا شد.

در این نشست، دکتر عظیمی پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با تاکید بر افزایش سودآوری و خروج از زیان دهی و کم بازدهی شرکت ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: اقدامات اجرایی برای پروژه‌های سرمایه ای و برنامه های بازاریابی و عملیاتی در راستای تحقق سود پیش بینی شده هر یک از شرکت ها و شعب تابعه در دستور کار مدیران شرکت انبارهای عمومی قرار گیرد و در گزارش 9 ماهه سال جاری شاهد رونق و توسعه در این شرکت باشیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ادامه داد: باید همه مسایل و عوامل چه درونی و چه بیرونی را به خوبی و با دقت رصد و بررسی کرده و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم. عوامل اثرگذار در اقتصاد مثل شیوع ویروس کرونا و یا هر آسیب یا حادثه دیگری باید در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های شرکت‌ها به خوبی دیده شود.

در ادامه این نشست، حمیدرضا کیامنفرد عضوهیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به وضعیت عملکردی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه در شش ماهه نخست سال 1399، گفت: با توجه به آخرین وضعیت تجارت خارجی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و تشدید تحریم های اقتصادی، مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران توانسته است در شش ماهه نخست سال‌جاری، حدود هفت درصد سهم بازار عملیات واردات کشور را در اختیار بگیرد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در هیئت‌مدیره شرکت، بنا داریم سهم بازار شرکت انبارهای عمومی ایران با حضور در بنادر و گمرکات مرزی کشور و توسعه کسب‌وکارهای غیرگمرکی و سایر حلقه‌های لجستیکی افزایش دهیم. همچنین اجرای پروژه‌های سرمایه‌ای در شش ماهه دوم سال را در راستای برنامه‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت، در دست اقدام داریم.

گفتنی است، حاضران در این نشست، به بررسی و بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان، وضعیت عملکرد مالی، عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع انسانی، حقوقی و HSE مندرج در گزارش برنامه و بودجه شش ماهه اول سال 1399 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.



 
 

 
۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۴۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500