English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

رایزنی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های گمرکی

رایزنی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های گمرکی
سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کاری با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران بر توسعه فعالیت ها و ادامه روند استقرار در گمرکات جدید، گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کاری روز چهارشنبه (24دی ماه 1399) با «احمد ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران که با حضور «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت برگزار شد بر توسعه فعالیت ها و ادامه روند استقرار در گمرکات جدید، گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست، ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر تعیین تکلیف استقرار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در گمرکات جدید، گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، با همدلی و  هم افزایی بیش از پیش بین گمرک و انبارهای عمومی در شرایط کنونی، می توانیم از این زمان حساس عبور کنیم.

حمیدرضا کیامنفرد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر شش دهه فعالیت شرکت به عنوان بازوی لجستیکی و استراتژیکی گمرک ایران، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خود را ملزم به رعایت مفاد قرارداد منعقده دوجانبه با گمرک ایران می داند و برنامه ریزی خود را برای استقرار در گمرکات جدید مندرج در متن قرارداد، آغاز کرده است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به آخرین وضعیت حضور در گمرکات خوی، تبریز، زاهدان، باشماق، ماهیرود، قم، اراک و پرویزخان اعلام داشت: کمیته ای با هدف نحوه استقرار در گمرکات مورد اشاره از منظر بررسی تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی، نیروهای عملیاتی و انتظامات و... در این شرکت تشکیل گردیده است. 

کیامنفرد ادامه داد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران یکی از شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری با ماهیت عام المنفعه در تامین حقوق بازنشستگان کشوری می باشد که صرفه و صلاح در این شرکت اهمیت ویژه ای دارد و بر اساس میزان هزینه و فایده کسب شده، سرمایه گذاری می کنیم. چراکه باید از حقوق صاحبان سهام یعنی بازنشستگان کشوری دفاع نماییم.

گفتنی است در این نشست، «نبی اله رجب زاده» سرپرست معاونت عملیات و امورگمرکی، «سیامک حسنی» مدیر پروژه های توسعه ای و «سید محمدرضا میردامادی» رییس حقوقی و امور قراردادها شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و جمعی از مدیران ستادی گمرک ایران به بیان مطالب و دیدگاه های اجرایی در حوزه رفع مشکلات و توسعه فعالیت های دو جانبه پرداختند.

 

 

۲۵ دی ۱۳۹۹ ۱۳:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۲۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500