English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اطلاعیه معاونت عملیات و امور گمرکی در خصوص اخذ شناسه یکتا قبوض انبار

اطلاعیه معاونت عملیات و امور گمرکی در خصوص اخذ شناسه یکتا قبوض انبار
صاحبان کالای دارای قبوض انبار فاقد شناسه یکتا نسبت به ارائه اطلاعات و اصلاح قبوض انبار کالاهای موجود در محوطه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «نبی اله رجب زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت در راستای مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات در ارتباط با نحوه اخذ شناسه یکتا بر روی قبوض انبار فاقد شناسه یکتا توسط صاحبان کالا، اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.


بسمه تعالی

پیرو مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات و الزام درج شناسه یکتا «سامانه جامع انبارها» در قبوض انبار صادره در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از تاریخ 1399/11/21 و عدم انجام تشریفات گمرکی بدون شناسه یکتای قبوض انبار؛ صاحبان کالایی که قبوض انبار آنها فاقد شناسه یکتا می‌باشد، می‌بایست با مراجعه به واحد صدور اسناد شرکت مذکور و به همراه داشتن قبوض انبار نسبت به ارائه و اصلاح اطلاعات از جمله شناسه / کد ملی صاحب کالا، کد تعرفه گمرکی کالا (HS) و... اقدام نمایند تا شناسه یکتای مربوطه از سامانه جامع انبارها دریافت گردد.

شایان ذکر است، صاحبان کالایی که دارای انبار اختصاصی بوده و کالاهای آنها در انبارهای شرکت و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تخلیه و انبارش نشده است و مسئولیت انبارداری آن بر عهده این شرکت نمی‌باشد، می بایست با مراجعه به واحد مربوطه در گمرکات اجرایی (محلی) نسبت به صدور قبض انبار توسط خود صاحبان کالا یا نمایندگان آنها از طریق سامانه گمرک (EPL) و همچنین نسبت به ثبت اطلاعات انبار اختصاصی و اعلام کالاهای موجود در آن انبارها در سامانه جامع انبارها اقدام و شناسه یکتا از آن سامانه به طور مستقیم اخذ نمایند.


نبی اله رجب زاده
سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی
۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۱,۳۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500