English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو و آغاز فصل بهار را به همگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز، با صدور پیامی، فرارسیدن سال 1400 را به ملت ایران، مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در سراسر کشور و جامعه ذینفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

 
متن این پیام به شرح زیر است:


یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول و الاحـوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت از راه می‌رسد، زمین نفسی دوباره می‌کشد و تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای از آیینه تمام نمای قدرت الهی است و این همان راز جاودانی آیین گرامی‌داشت آغاز سال نو و پیوند آن با آموزه‌های اسلامی و دینی است.

سال گذشته را با تمام سختی ها و مشکلات آن به ویژه شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، تحریم های ظالمانه و... پشت سر گذاشته‌ایم و توانستیم با همت و مساعی شبانه روز واحدهای عملیات و فناوری اطلاعات به عنوان شرکت پیش‌رو در اتصال به سامانه جامع انبارها و صدور قبوض انبار با شناسه یکتای این سامانه گام برداریم و اینک سال 1400 را در حالی آغاز می‌کنیم که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رویکردی مسئولانه در عرصه لجستیک کشور، به دنبال افق تازه‌ و هدفی گسترده‌تر یعنی «بازآفرینی و توسعه کسب‌وکار» در راستای رشد و ارتقاء سهم بازار است.

سال جدید، فصلی نو در سرآغاز فعالیت شرکت در دهه هفتم خود خواهد بود که با تدوین و اجرای سند برنامه استراتژیک 5 ساله، بازطراحی و به‌روزرسانی نرم‌افزار عملیات، تحول در منطقه ویژه اقتصادی سهلان به عنوان هاب لجستیک شمال‌غرب کشور، حضور در گمرکات جدید مرزی زمینی و دریایی و همچنین به‌کارگیری تمام امکانات و ظرفیت های عملیاتی که با همراهی، تلاش و کوشش و حفظ روحیه خلاقیت و نوآوری شما همکاران گرامی در سراسر کشور در جهت ارایه خدمات متنوع، به موقع و هوشمند با اولویت مشتری‌مداری، متبلور خواهد شد. چرا که به مسئولیت خود در قبال مشتریان به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت، آگاه هستیم.

در پایان فرارسیدن سال جدید، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در سراسر کشور و جامعه ذینفعان به‌ویژه بازنشستگان محترم کشوری و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را شکرگزارم که به همراه تمامی پرسنل این شرکت در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم.

از ایزد منان توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران اسلامی خواستارم.

حمیدرضا کیامنفرد
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

 



بنر نوروز


 

۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۰
تعداد کلیک: ۱,۴۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500