English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و فدراسیون ورزش کارگری

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و فدراسیون ورزش کارگری

​در راستای توسعه و بهبود فعالیت های ورزشی نیروهای انسانی تفاهم نامه همکاری بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و فدراسیون ورزش کارگری به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تفاهم نامه همکاری بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و فدراسیون ورزش کارگری با هدف توسعه و بهبود فعالیت های ورزشی نیروهای انسانی شرکت ها و شعب تابعه با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت و «جواد رمضی» رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران و با بهره گیری مطلوب از ظرفیت ها و توانایی‌های کاربردی طرفین به امضا رسید.

در ابتدای این نشست مشترک، کیامنفرد با تاکید بر سیاست افزایش سطح سلامتی و تندرستی کارکنان در مدیریت ارشد شرکت، گفت: این شرکت در طول سالیان گذشته از طریق برگزاری مسابقات ویژه و هماهنگ بین شرکت‌ها و شعب تابعه و همچنین برگزاری مسابقات درون شرکتی، اقدامات قابل ملاحظه ای را داشته است که با اپیدمی و شیوع گسترده ویروس کرونا، برنامه‌ریزی‌ها در این خصوص بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با اشاره به کمک دولت و مجلس از طریق تخصیص ردیف بودجه به فدراسیون‌های چند حوزه ای از جمله فدراسیون ورزش کارگری، ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه از این پس شاهد فصل جدیدی از همکاری بین شرکت و فدراسیون در بخش دوره های آموزشی، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور تیم های منتخب در المپیاد و جشنواره های ورزشی و... خواهیم بود.

در ادامه این نشست، رئیس فدراسیون کارگری با اشاره به فعالیت 6 ساله این فدراسیون و حضور در بیش از 30 رشته ورزشی فعال از جمله فوتبال ، فوتسال ، شنا و...، گفت: این فدراسیون ظرفیت‌های اجرایی و فنی بسیار خوبی دارد و مسابقات زیادی در قالب جشنواره و پویش برگزار کرده است. 

رمضی ادامه داد: فدراسیون ورزش کارگری می‌تواند مکمل و کمک کننده مدیریت ورزش نیروهای انسانی در سازمان ها و شرکت‌های بزرگ باشد. چراکه هدف تعامل دو جانبه است و حمایت مدیریت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می‌تواند راه گشا این فدراسیون تازه تاسیس باشد.

 گفتنی است، در این نشست، آقایان «عباس مجتهدزاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «میلاد رضایی» مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت و «مجید ندیری» مشاور عالی و رئیس کمیته آموزش و «بیژن خراسانی » نائب رئیس فدراسیون ورزش کارگری حضور داشتند.

 
 

 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۵۹
تعداد کلیک: ۱,۱۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500