English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در آئین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران: مدیران شفافیت، کارایی و اثربخشی را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهید

کیامنفرد در آئین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران: مدیران شفافیت، کارایی و اثربخشی را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهید
آیین معارفه سرپرست جدید انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «سیامک حسنی» سرپرست جدید و تکریم «جمشید ارکیان» مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، «نبی اله رجب زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیرحراست و «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «ایرج قاسم خانی» مدیر کل گمرک تهران و جمعی از معاونان و مدیران شرکت تهران برگزار شد.

در این آیین، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی با تاکید بر آیه شریف 39 سوره نجم و با تشریح این نکته که برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست و باید منیت ها را کنار بذاریم و به دنبال ارتقاء سطح بهره وری خود و سازمان باشیم، گفت: اتصال سامانه فعلی عملیات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به سامانه جامع تجارت کشور یکی از اقدامات موثر و مهمی بود که با اتحاد و همدلی و تلاش و مساعی شبانه روزی واحدهای فناوری اطلاعات و عملیات و سایر همکاران در شرکت مرکزی و شرکت ها و شعب تابعه بدست آمده است.

کیامنفرد با اشاره به نظر صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامدار اصلی شرکت در ارتباط با جهش سطح درآمدی و عملیاتی از سال گذشته در قالب برنامه جهش تولید، ادامه داد: مدیران عامل شرکت‌ها و مدیران شعب تابعه باید شفافیت، کارایی و اثربخشی را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهند و به دنبال اجرای دقیق برنامه و بودجه مصوب شده باشند. 

وی ادامه داد: به این نکته قائل هستم که دانش، مهارت و تخصص در انبارها وجود دارد و باید بهره برداری لازم از آن با مشارکت تمام کارکنان نخبه و اثربخش در انجام امور جاری و برنامه های توسعه ای شرکت صورت پذیرد. کارگروهی دانش محور و تجربه محور نجات دهنده هر سازمانی است و نباید آشفتگی مسائل جلوی پیشرفت کار را بگیرد.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تشکر از خدمات آقای ارکیان در دوران تصدی مسئولیت راهبری در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، گفت: امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و همکاری تمامی مدیران و کارکنان شرکت تهران با سرپرست جدید این شرکت، شاهد رشد اقتصادی مطلوب و محقق شدن برنامه و بودجه تعریف شده از سوی این شرکت باشیم.

در ادامه این آئین، حسنی سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین تشکر از زحمات آقای ارکیان در دوران تصدی مسئولیت در شرکت تهران، گفت: تلاش داریم تا با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه با گمرک تهران نسبت به توسعه بازار در راستای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار عملیاتی در شرکت تهران در یک برنامه زمان‌بندی شده اقدام نماییم.

گفتنی است؛ ارکیان مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از تمامی مدیران و کارکنان شرکت تهران که در این مدت همکاری‌های لازم را داشتند، قدردانی و برای آقای حسنی در مسئولیت جدید آروزی توفیق و موفقیت کرد.

 




 
 

 
 
 
 
 

۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۲۴
تعداد کلیک: ۱,۲۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500