English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی مجلس در مشهد مقدس

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با کمیسیون اجتماعی مجلس در مشهد مقدس

​مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران واحدهای خدماتی در مشهد مقدس حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در نشست مشترک هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با جمعی از مدیران واحدهای خدماتی در شهر مقدس مشهد (سوم تیر ۱۴۰۰) به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده توسط شعب تابعه به تجار و صاحبان کالا در استان ‌خراسان رضوی پرداخت.

در این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به عایدی منافع این شرکت به بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی این شرکت، گفت: در حال حاضر شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مستقر در گمرکات سرخس، لطف آباد، مطهری، نیشابور، کاوه و فرودگاه هاشمی نژاد در حال ارائه خدمات انبارداری و تخلیه و بارگیری به تجار و صاحبان کالا هستند.

کیامنفرد با تشریح شش دهه خدمت گزاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان بازوی لجستیک و مورد اعتماد گمرک، ادامه داد: یکی از برنامه های توسعه این شرکت، استقرار در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) در قالب تجمیع گمرکات استان تهران می‌باشد که علاقمندیم تا اعضاء کمیسیون اجتماعی ضمن بازدید از فعالیت و زیرساخت های عملیاتی شرکت تابعه مستقر در محدوده گمرکی فرودگاه امام خمینی(ره)، حمایت های لازم را از این برنامه داشته باشند.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: این شرکت در راستای قرارداد دوجانبه با گمرک در حال استقرار در گمرک دوغارون به عنوان اصلی ترین مرز تجاری با کشور دوست و برادر افغانستان است. 

در ادامه این نشست، «ولی اسماعیلی» رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از خدمات مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور، گفت: با توجه به درخواست آن شرکت، بازدید از شرکت تابعه انبارهای عمومی در فرودگاه امام (ره) و بررسی و حمایت از ادغام گمرکات در شهر فرودگاهی در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار خواهد گرفت.

همچنین «علی بابایی» نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی و رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت این کمیسیون از سرمایه اندوخته بازنشستگان کشوری که با مدیریت صحیح باید امنیت اموال و دارایی بازنشستگان در بنگاه های اقتصادی حفظ شود، گفت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از مجموعه های کارا و اثربخش تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که پیش از آن به همراه گمرک در ذیل وزارت اقتصاد بوده و اکنون نیز این شرکت مورد تائید حاکمیت و دستگاه‌های نظارتی می باشد.

بابایی افزود: اجرای برنامه های توسعه ای در این شرکت باید مورد توجه  و حمایت از سوی دستگاه‌های دولتی و مجلس قرار گیرد، چراکه منفعت حاصل از افزایش سطح سوددهی در این شرکت موجب تامین بیشتر در حقوق بازنشستگان کشوری خواهد شد.

۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶
تعداد کلیک: ۱,۲۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500