English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1400 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه صبا

بررسی عملکرد شش ماهه اول سال 1400 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه صبا
نشست بررسی گزارش عملکرد شش ماهه اول و تبادل نظر درباره برنامه‌ های شش ماهه دوم سال 1400 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در محل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با موضوع بررسی عملکرد شش ماهه اول و تبادل نظر درباره برنامه‌ های شش ماهه دوم سال 1400 این شرکت با حضور «سید علیرضا میرنیا» عضو هیئت مدیره و معاون امور اقتصادی و «نرگس یزدانیان» معاون نظارت بر شرکت ها و جمعی از مدیران ارشد هلدینگ آتیه‌صبا و نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری و «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیرعامل، «مصطفی سلیمی» مدیر برنامه‌ریزی راهبردی و «سید مرتضی آل سید» مدیر امور مالی شرکت مرکزی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، عضو هیئت مدیره و معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با قدردانی از اقدامات موثر و مثبت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شش ماهه اول سال جاری و با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در راستای ردیف های درآمدی آن شرکت، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های قوی و درآمدزا در هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری به شمار می رود، لذا همکاری دوجانبه در راستای حوزه های سرمایه گذاری و افزایش درآمدزایی و سودآوری بین واحدهای متولی این هلدینگ و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی می بایست بیش از گذشته باشد.

میرنیا با تاکید بر مدیریت و کنترل هزینه های قیمت تمام شده و اداری و عمومی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه هزینه های پرسنلی و هزینه های سربار، ادامه داد: توسعه کسب و کار و اجرای پروژه های سرمایه ای در این شرکت باید به صورت مستقل از منابع سهامداران و از طریق تسهیلات و مشارکت باشد. همچنین برنامه های این شرکت به منظور چابک سازی نیروی انسانی بر اساس کارسنجی و حجم عملیات آن شرکت و خروج نیروهای در شرف بازنشستگی باید طراحی و اجراء گردد.

در همین راستا، معاون نظارت بر شرکت ها هلدینگ آتیه صبا با تاکید بر افزایش سودآوری و خروج از زیان دهی و کم بازدهی شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال 1400، گفت: برنامه های توسعه ای بر اساس یک نیازسنجی واقعی و عملیاتی به همراه توجیه فنی و اقتصادی آن به منظور بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی، ساخت انبارهای هانگار و مسقف و سردخانه و بهبود فضای عملیاتی انبارها از طریق چیدمان کالا در ارتفاع (قفسه بندی انبارها) باید در دستور کار قرار بگیرد.  

در ادامه این نشست، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به وضعیت عملکردی و رو به رشد شرکت‌ها و شعب تابعه در نیمه نخست سال 1400 و قدردانی از اقدامات موثر تمامی همکاران در سراسر کشور، گفت: با توجه به آخرین محدودیت های موجود در تجارت خارجی کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا و تشدید تحریم های اقتصادی، مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران توانسته است با توسعه کسب‌وکار و افزایش سهم بازار شرکت، سودآوری بیشتری نسبت به بودجه را محقق نماید.

کیامنفرد با بیان اینکه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بیش از 47 نقطه گمرکی کشور در حال ارائه خدمات به تجار و صاحبان کالا است، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در هیئت‌مدیره شرکت، بنا داریم سهم بازار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه واردات و صادرات را با تقویت حضور در بنادر و گمرکات مرزی کشور و همچنین توسعه کسب‌وکارهای غیرگمرکی و سایر حلقه‌های لجستیکی بالاخص در حوزه حمل و نقل داخلی و بین المللی افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با بیان نحوه ورود شرکت به شعب جدید راستای قرارداد دو جانبه با گمرک ایران و بر اساس طرح اقتصادی و صرفه و صلاح شرکت، افزود: چابک سازی نیروی انسانی از طریق کانون ارزیابی و غربالگری و شناسایی استعدادهای مدیریتی در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

گفتنی است، حاضران در این نشست، به بررسی و بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان، وضعیت عملکرد مالی، عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع انسانی و ... مندرج در گزارش عملکرد شش ماهه اول و تبادل نظر درباره برنامه‌ های شش ماهه دوم سال 1400 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.

 

 
 




۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰
تعداد کلیک: ۹۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500