English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

کیامنفرد در دیدار با واحدهای روابط عمومی تابعه: نگاه تیمی در جهت توسعه و پیشبرد اهداف منجر به اقدامات نتیجه گرا و اثربخش خواهد شد

کیامنفرد در دیدار با واحدهای روابط عمومی تابعه: نگاه تیمی در جهت توسعه و پیشبرد اهداف منجر به اقدامات نتیجه گرا و اثربخش خواهد شد

نشست مشترک واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه با حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک واحدهای رواحد عمومی شرکت مرکزی و شرکت های تابعه با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا یعقوبی آوینی» مدیر حوزه مدیر عامل و با همراهی کارکنان و رابطان روابط عمومی شرکت های تابعه به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد واحد روابط عمومی در سال گذشته و برنامه ریزی جهت ارتقاء اثربخشی و کارآمدی این واحد در سال جاری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ابتدای این نشست با اشاره به شاخص‌ها و ویژگی‌های روابط عمومی پویا در هر سازمان، گفت: روابط عمومی با دارا بودن نقش کلیدی در شرکت‌ها باید از هوش ارتباطی در حوزه های اجتماعی، معنوی و... برخوردار باشد و به عنوان یک مبلغ ارتباطات سازمانی، با تعامل، اخلاق نیکو، صبر و جذب حداکثری در ارتباطات درون و برون سازمانی، به صورت هدف‌مند عمل کند. 

کیامنفرد با تاکید بر آموزش مستمر در شرکت‌ها در تمامی حوزه ها، افزود: کارکنان و متولیان روابط عمومی شرکت های تابعه با مطالعه و تلاش در راستای افزایش علم و مهارت گام بردارند. چرا که بهبود ارتباط بین کارکنان روابط عمومی و مدیران عامل شرکت ها باید با تلاش برای به روز نگه داشتن روابط عمومی پویا و توسط خود شما همکاران روابط عمومی صورت پذیرد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: کارکنان روابط عمومی برای تبدیل شدن به رهبر حوزه ارتباطات سازمانی باید چند مهارتی باشید و نگاه تیمی را در جهت توسعه و پیشبرد اهداف شرکت داشته باشید تا به اقدامات نتیجه گرا و اثربخش منجر شود.

در ادامه این نشست، مدیر حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر برنامه ریزی و سازماندهی واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه به عنوان خط مقدم ارتباطات سازمانی در سال جاری، گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص و با تجربه و تجهیزات مرتبط با حوزه ارتباطات، عدم تناسب پست سازمانی با مسئولیت کاری، عدم توجه شرکت های تابعه به بودجه روابط عمومی، عدم هماهنگی بین مافوق سازمانی با واحدهای روابط عمومی و... از جمله مشکلات ساختاری و منابعی این واحد در شرکت های تابعه می باشد.

 آوینی با تشریح اهم وظایف روابط عمومی های تابعه به عنوان روابط و واسط بین سازمان با مردم، مشتریان، کارکنان، ادامه داد: روابط عمومی کارآمد و اثربخش نیازمند تحقق ابعاد ساختاری، فرآیندی و مهارتی است تا بتواند به عنوان مشاور و مدیر ارشد در حوزه ارتباطات سازمان ایفای نقش نماید.

همچنین در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس توسط مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از واحد روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به عنوان واحد نمونه روابط عمومی تابعه در سال 1400 تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است، کارگاه آموزشی با موضوع روابط عمومی کارآمد و اثربخش به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد واحد روابط عمومی در سال گذشته و برنامه ریزی جهت ارتقاء اثربخشی و کارآمدی این واحد در سال جاری برگزار شد.

 




۴ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۸
تعداد کلیک: ۴۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500