English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست صمیمی فرمانده محترم بسیج کارگری وکارخانجات تهران بزرگ با سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

نشست صمیمی فرمانده محترم بسیج کارگری وکارخانجات تهران بزرگ با سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
نشست صمیمی جناب سرهنگ قاسم ممی‌خانی، فرمانده محترم بسیج کارگری تهران بزرگ با مهدی ذوقی، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در محل ستاد مرکزی انبارهای عمومی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دراین نشست مجیدکولیوند، فرمانده محترم حوزه بسیج کارگری 507 امام صادق(ع) و برخی از مسئولین بسیج کارگری تهران بزرگ نیز حضور داشتند دو طرف در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست، دکتر ذوقی ضمن خوش آمدگویی به جناب سرهنگ ممی‌خانی و هیأت همراه، آمادگی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت های تابعه را برای همکاری و تعامل بیش از پیش با بسیج کارگری و کارخانجات تهران بزرگ اعلام نمودند.

ایشان در ادامه سخنان خود به نقش محوری بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت: بسیج به‌عنوان یک شجره طیبه امروز درعرصه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی از رشد قابل قبولی برخوردار شده که در دنیا کم‌نظیراست و برای هیچکس از ما پوشیده نیست که شأن و منزلت بسیج در چه جایگاهی باشد، پس لازم است همه ما به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشیم.

 لذا با برنامه ریزی انجام شده و با مساعدت فرماندهی محترم بسیج کارگری تهران بزرگ به زودی شاهد ایجاد وآغاز به کار پایگاه بسیج در ستاد مرکزی خواهیم بود.

در ادامه جناب سرهنگ ممی خانی، فرمانده بسیج کارگری وکارخانجات تهران بزرگ ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر ذوقی به‌ عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از روی کار آمدن نیروهای بسیجی، ارزشی، انقلابی و مؤمن ابرازخرسندی نموده و حمایت خود را از این گونه انتصابات اعلام نمود.

 ایشان با مثبت ارزیابی نمودن ایجاد پایگاه جدید بسیج درستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی ایران، این اقدام را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد با افتتاح این پایگاه در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقاء سطح همکاری‌های دوجانبه و ترویج فرهنگ بسیجی در عرصه های اقتصادی و گسترش حلقه‌های صالحین در تمامی زمینه‌ها باشیم. 

  





 
 

  
۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۱۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500