English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز تکریم بازنشستگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ «مهدی ذوقی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی ضمن گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، این روز را به همکاران بازنشسته شرکت تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

همکاران محترم بازنشسته

 سلام علیکم؛ 

بیست و پنجم ذی‌الحجه که در تقویم به عنوان «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده، فرصتی است برای پاس‌داشت و تقدیر از همکاران بازنشسته که به حق گنجینه‌های ارزشمند، سرمایه معنوی و ذخایر دانش نظری و تجربه عملی این شرکت می‌باشند و به عنوان مشاورانی در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی با کمترین توقع، بیشترین منفعت را به جامعه هدیه می نمایند.

خدمت به تمامی بازنشستگان محترم این مرز و بوم از افتخارات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می‌باشد و امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم «عج» با ارائه خدمات با کیفیت به اعضای این خانواده بزرگ بازنشستگان عزیز قدردان ایشان باشیم. 

اینجانب در پایان، ضمن تبریک این روز به تمامی بازنشستگان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، برای یکایک این عزیزان و خانواده محترم شان، از خدواند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق روزافزون مسألت دارم.

مهدی ذوقی
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
۳ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۲
تعداد کلیک: ۶۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500