English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه «رضا آذری» سرپرست جدید حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تکریم «مجید عباسی» مدیر حراست سابق شرکت امروز دوشنبه (28 شهریور) در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه سرپرست جدید حراست با حضور «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «یوسفی» مشاور مدیرعامل و سرپرست دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی بلوطی» مشاور مدیرعامل و مدیر بازرسی، «علی یوسف» سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «مقصود صدری» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «آرش خدابخش» مدیر سرمایه های انسانی، «آرین رجب خواه» سرپرست مدیریت مالی، «حسن اسدی» رییس حراست پرسنلی در محل سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار شد.

در این آیین مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تقدیر از خدمات مدیر حراست سابق در مدت تصدی مسئولیت ایشان، گفت: از زحمات جناب آقای عباسی تشکر میکنم که در طول مدت مسئولیت ایشان در واحد حراست به عنوان چشم بیدار و هوشیار مدیریت در جلوگیری از تخلفات، حضور به سزایی داشته و هم اکنون به عنوان مشاور و مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل ادامه فعالیت خواهد داد و جناب آقای آذری نیز از نیروی های جوان و با سابقه می‌باشند. لذا امید است که این واحد بتواند مانند گذشته بستر سالم و امنی را برای کار و فعالیت پرسنل در مجموعه شرکت‌ها و مشتریان تامین نماید.

 در ادامه این مراسم سرپرست دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و تشکر بابت برپایی موکب در شهر مهران ادامه داد: حراست جایگاهی است که در آن حفظ آبروی افراد که به صورت سهوا یا عمدا مرتکب خطایی می‌شوند از واجبات است بنابراین ما باید به دنبال دستگیری باشیم نه مچ گیری، همچنین مدیرحراست باید در تصمیم گیری ها، مشاور و راهنمای مدیریت باشد.

وی با تاکید بر جوان گرایی در انتخاب مدیران افزود: حراست در سازمانی عملکردی مثبت دارد که مدیرعاملش موفق باشد و تغییرات در هر شرکتی باعث رشد و تعالی آن سازمان خواهد شد.

مدیرحراست سابق نیز ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: از جناب آقای دکتر ذوقی تشکر می کنم و هدف اصلی ما در این مدت این بوده که مشاور و کمک حال مدیریت باشیم، امانت داری و درستکاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و نسبت به حفظ آبروی مردم امانت دار باشیم. انشاالله بتوانم در عرصه های دیگر مثمر ثمر بوده و حضور آقای آذری به امید حق تعالی در مجموعه منشاء خیر و برکت خواهد بود.

در پایان این آیین سرپرست حراست جدید نیز با اشاره به جایگاه حراست به عنوان صیانت از نیروی انسانی در هر سازمان ادامه داد : اینجانب خود را عضو کوچکی در جامعه ارزشی میدانم که با توفیق و موهبت الهی قرار است جا پای انسان‌های انقلابی بگذارم که در همه عرصه ها سرآمد بوده‌اند، ارزشمند‌ترین دارایی هر سازمان نیروی انسانی می‌باشد که وظیفه صیانت از آن به عهده حراست مجموعه است و طبق فرمایش آقای یوسفی سعی و تلاش بر اصل پیشگیری در واحد حراست خواهد بود.

گفتنی است؛ با تقدیم حکم انتصاب «رضا آذری» سرپرست جدید حراست ستاد مرکزی منصوب گردید.

 

   


۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۶:۱۵
تعداد کلیک: ۲,۹۳۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500