English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معاون بازرگانی وبهره برداری و مدیرکل لجستیک راه آهن ج.ا.ا

نشست مشترک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معاون بازرگانی وبهره برداری و مدیرکل لجستیک راه آهن ج.ا.ا

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معاون بازرگانی و بهره برداری و مدیرکل لجستیک راه آهن ج.ا.ا دیدار و در خصوص توسعه همکاری های دوجانبه با ایشان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران نشست مشترک «مهدی ذوقی» مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با «مرتضی جعفری» معاون بازرگانی و بهره برداری راه آهن ج.ا.ا و «محمد مهدی حسن زاده» مدیرکل لجستیک راه آهن ج.ا.ا و با حضور «علیرضاکاشف زاده» عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و «ابوالفضل مهری» سرپرست شعبه آپرین به منظور پیشبرد و توسعه همکاری های اجرایی در سطح کشور برگزار گردید.

این نشست در خصوص همکاری‌های دوجانبه و توسعه فعالیت این دو مجموعه در مراکز لجستیکی سهلان، یزد وآستارا و همچنین حضور فعال این شرکت در راستای عقد قرارداد بلند مدت شعبه آپرین که به عنوان یکی از بزرگترین بنادر خشک تلقی می‌گردد مورد بررسی و تعامل قرار گرفت.

در ادامه این نشست مشترک طرح‌های پیشنهادی جهت بهبود فرآیندهای عملیات اجرایی در شعبه مطهری و ایستگاه بناب زنجان مورد همفکری و تایید نهایی قرار گرفت.

گفتنی است؛ با پیشنهاد آقای دکتر ذوقی مدیرعامل محترم، مبنی بر ایجاد کارگروه مشترک مابین شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران و راه آهن ج.ا.ا در راستای پیشبرد و توسعه همکاری های اجرایی در سطح کشور و ایجاد مولفه های جدید درآمدی نیز مورد موافقت و استقبال طرفین قرار گرفت.

شایان ذکر است شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی غرب با تلاش و پیگیری‌های مصرانه در طول ۲۰ روز موفق گردید اولین محموله کالا را در شعبه آپرین تحویل و قبض انبار صادر نماید.


 
 
 


۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۷
تعداد کلیک: ۷۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500