English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت در دیدار چهره به چهره و میز خدمت شعبه زنجان و بناب

حضور مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت در دیدار چهره به چهره و میز خدمت شعبه زنجان و بناب
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیداری صمیمانه با پرسنل شعبه بناب زنجان به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، «مهدی ذوقی» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی صمیمانه با پرسنل شعبه بناب زنجان تحت عنوان "میز خدمت" دیدار و با آنها به گفت‌وگو پرداخته و پاسخگوی مشکلات و مسائل آنان شد.

در حضور دکتر ذوقی در بین پرسنل شرکت انبارهای عمومی شعبه بناب زنجان، تمامی پرسنل این شعبه به صورت چهره به چهره با مدیرعامل محترم دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

حضور مستمر مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی ایران در میز خدمت جهادی شرکت‌های تابعه با هدف تکریم پرسنل و پاسخگویی به مسائل ایشان برگزار شده است و ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ بسیاری از مسائل و مشکلات پرسنل این شعبه حل و فصل و در برخی موارد که نیاز به بررسی وکارشناسی داشت نیز در دستور کار جهت بررسی و پیگیری قرار گرفت.

همچنین تاکنون دیدار بی واسطه با پرسنل انبارهای عمومی در شرکت های تهران، غرب، امام(ره)، بازرگان، جلفا و ارومیه صورت پذیرفته و تمامی مشکلات و موارد احصاء شده برای رفع و بررسی به مسئولین ذیربط ارجاع و مقرر گردید درکوتاه ترین زمان ممکن نتایج آن به پرسنل معزز منعکس شود.

دکتر ذوقی در حاشیه این دیدارهای دوستانه، خطاب به مدیران و مسئولین همواره بر فسادستیزی بدون تعارف، صیانت از حقوق سهامدار و بازنشستگان محترم و نهایتا درآمدزایی با اتکاء بر توسعه کسب و کار و خلاقیت و مدیریت میدانی تاکید نموده اند.

 


۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹
تعداد کلیک: ۴۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500