English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید نوروز
«مهدی آل ابراهیم» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی در آستانه فرا رسیدن سال نو با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۴۰۲ را به مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور و جامعه ذینفعان و مشتریان این شرکت صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

همگامی بهار طبیعت با بهار معنویت نوید بخش سالی سرشار از الطاف و برکات الهی برای تمام مردم ایران عزیزمان می‌باشد. 
پس از خداوند متعال مسئلت می نماییم به برکت این دو آغاز مبارک بتوانیم در مسیر تکامل نفس مطمئنه گام برداریم و عیدیمان را از شهدای عزیز بگیریم و از آنها مدد بخواهیم مارا نیز چون خود به مقام "ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" رهنمون سازند. 
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش، همدلی و همراهی تمامی کارکنان عزیز در سراسر کشور که سرمایه‌های اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند و آرزوی صحت و سلامتی، رسیدن بهار را به همکاران و خانواده‌های محترمشان، جامعه‌ ذینفعان و مشتریان ارجمند تبریک عرض می نمایم.
 امیدواریم به لطف خداوند متعال و استعانت از معصومین(ع) و شهدای عزیز در سالی که توسط مقام معظم رهبری(دامت برکاته) سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است ، با یک حرکت تیمی، خالصانه و عالمانه در راستای عملیاتی نمودن منویات معظم له گام های مؤثری برداریم.

مهدی آل ابراهیم 
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران



۱ فروردین ۱۴۰۲ ۰۳:۱۱
تعداد کلیک: ۶۹۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500