English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست صمیمانه ای با پرسنل شرکت بازرگان دیدار کرد

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست صمیمانه ای با پرسنل شرکت بازرگان دیدار کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگان، «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مجید هداوند میرزایی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «اکبر باقریان» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکتها و امور مجامع، آقای یوسفی مشاور مدیرعامل، «اسدالله میرزاپور عشق آبادی» سرپرست شرکت بازرگان و برخی از مسئولان این مجموعه از زمین های 45 هکتاری مجاور گمرک، انبارها، محوطه های عملیاتی و همچنین روند انجام خدمات، فعالیت‌ها و ورود و خروج کالا بازدید نمودند.

دکتر ابیانه نظری پس از بازدید از انبارها و محوطه های عملیاتی شرکت بازرگان، در نشست صمیمانه ای با کارکنان این شرکت به گفت‌وگو پرداختند و جویای مسائل و مشکلات آنها شدند. 

در ابتدای این نشست سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن بیان توانمندی و ظرفیت‌های خوب شرکت بازرگان گفت: در این شرکت ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی وجود دارد و علیرغم تمام مشکلات موجود، تمامی پرسنل زحمتکش با تلاش شبانه روزی خدمات مطلوبی به اربابان رجوع ارائه می‌نمایند.

 اسدالله میرزاپور با اشاره به پروژه های دردست اقدام شرکت بازرگان خواستار تسریع و مساعدت‌های لازم از سوی ستاد مرکزی شدند.

دکتر ابیانه نظری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی و تلاش‌گر کارکنان شرکت بازرگان، از زحمات شبانه روزی کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر همدلی و همکاری بین تمامی پرسنل شرکت بازرگان جهت تداوم پیشرفت این شرکت تاکید کرد و بیان داشت: وجود همدلی و وفاق میان همکاران امری حیاتی جهت ادامه خدمت در این شرکت می باشد لذا می بایست دست به دست هم دهیم تا موجبات افزایش درآمد و سود شرکت را فراهم آوریم.

ایشان با اشاره به مشکلات موجود در شرکت بازرگان و خواسته های پرسنل این شرکت نسبت به پیگیری مسائل موجود قول مساعد دادند.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشستی با «نادر کاظمی» فرماندار شهرستان ماکو و «صابر جعفری» دادستان عمومی و انقلاب ماکو دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.





۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۰
تعداد کلیک: ۵۳۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500