English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته

حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته روز شنبه (29 اردیبهشت 1403)  آغاز به‌کار کرد.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان یکی از فعالان حوزه حمل و نقل ریلی در این نمایشگاه با حضوری فعال به معرفی برند و خدمات این شرکت پرداخت.

«امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «اکبر باقریان» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکتها و امور مجامع از غرفه این شرکت در نمایشگاه بازدید نمود و با تیم اجرایی مستقر در غرفه به گفت و گو پرداخت. همچنین ایشان در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه به گفت وگو با فعالان صنعت حمل و نقل ریلی پرداخت و در جریان آخرین تحولات این صنعت قرار گرفت.

در اولین روز برگزاری این نمایشگاه آقای مجید منیری مدیر شعبه زنجان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب به همراه تیم ۷ نفره از اعضای اتاق بازرگانی استان زنجان در غرفه شرکت حضور یافتند.

همچنین از همکاران واحد عملیات و برنامه ریزی ستاد مرکزی با حضور دربرخی غرفه های این نمایشگاه، اهتمام به تبادل اطلاعات و شناخت با شرکت‌های همسو داشتند.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دیدار با وزیر محترم راه و شهرسازی، از لزوم توجه به ظرفیت‌های لجستیکی این شرکت سخن گفت. همچنین ایشان با مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز در خصوص ادامه همکاری ها صحبت نمود.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی از کشورهای چین، روسیه، هند و جمهوری آذربایجان و بازدیدکنندگان خارجی از ۱۴ کشور خارجی شامل چین، روسیه، ترکیه، هند، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، پاکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، امارات و عربستان برگزار می شود.

 

گزارش تصویری روز اول نمایشگاه ( 29 اردیبهشت 1403):


 

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه ( 30 اردیبهشت 1403):

 
 

گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه ( 31 اردیبهشت 1403):



 

گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه ( 1 خرداد 1403):


  

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۳
تعداد کلیک: ۳۶۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500