English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت روز سه شنبه (8 خرداد 1403) در سالن شهدای خدمت ( سالن موزه خدمات گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حجه الله السلام علیزاده» نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص)، «حسین قلیچ» فرمانده سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ، معاونین و مدیران ارشد، جمعی از پرسنل شرکت مرکزی و شرکت های تابعه استان تهران و همچنین مدیران و همکاران شرکت های تابعه استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، «جعفر فردی» قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از قرآن، «حاج علی پورکاوه» مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام به مداحی و ذکر مصیبت و در ادامه شاعر آیینی «حاج احمد بابایی» به شعرخوانی پرداخت.

در ابتدای این مراسم دکتر ابیانه نظری شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را به تمامی حضار تسلیت گفت و با اشاره به خدمات صادقانه این عزیزان و لزوم الگو قراردادن شهیدان راه خدمت، بیان داشت: این بزرگواران دغدغه‌مند مردم بودند و در این راه تمامی تلاش خود را مصروف داشتند و عاقبت در راه خدمت به مردم نیز جان خود را فدا کردند. این اتفاق یاد و خاطره دهه نخست انقلاب اسلامی و آن همبستگی ها را برای ما زنده نمود و الگوی حکمرانی صحیح انقلابی را برای ما نمایان ساخت.

ایشان در ادامه هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ادامه دادن راه ایشان عنوان کرد و افزود: ان شاءالله این اتفاق آغازگر تحولی در مسیر خدمت به مردم باشد لذا از تمامی همکارانم در سراسر کشور میخواهم آنچه در توان دارند برای ارتقا مجموعه و خدمت‌رسانی به مردم به کار بگیرند چرا که ادامه راه این عزیزان تداوم خدمت است. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به برخی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه در راستای این خدمت رسانی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی راهبردی در جهت تاسیس دهکده لجستیکی در شرق کشور اقدامات خوبی از جمله خرید زمین در منطقه لطف آباد صورت گرفته است و سند راهبردی لجستیکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حال تکمیل است و در آینده ای نزدیک رونمایی خواهید شد. 

ایشان ادامه داد: حلقه وصل لجستیک کشور در مجموعه انبارهای عمومی است لذا با توسعه فعالیت ها و ارتقاء عملکرد خدمت بزرگی به کشور خواهد شد و روح شهیدان از ما خشنود میشود.

دکتر ابیانه نظری در ادامه سخنان خود به بحث هم افزایی با شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره نمود و گفت: نوید این را میدهم که این هم افزایی و همکاری ها با مجموعه های متعددی افزایش خواهد یافت و باعث توسعه و پیشرفت می‌شود.

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم، طی سخنانی به الگوبرداری از شخصیت و منش شهیدان راه خدمت توصیه نمود و بیان داشت: قدرشناسی خود را در پاسداشت یاد این عزیزان ابزار کنیم و با حضور در پای صندوق های رای  قدم مهمی در جهت پیشرفت مملکت خود و حفظ انقلاب برداریم.

ایشان به برخی از خصوصیت های اخلاقی و رفتاری رییس جمهور شهید اشاره نمود و گفت: مردمی بودن از شاخصه اصلی رفتار این بزرگوار بود و اگر عنوان دولت مردمی به ایشان اطلاق شد به این دلیل بود که در میان مردم بود. لذا می‌بایست اصطلاح شهید راه خدمت را برای همه مردم ملموس نماییم.

گفتنی است؛ سالن موزه خدمات گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به سالن شهدای خدمت تغییر نام داد و در پایان طی مراسمی توسط مدیرعامل محترم شرکت افتتاح گردید.


  

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳
تعداد کلیک: ۳۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500