English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه معاون جدید عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد

آیین معارفه معاون جدید عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «مهراب نریمانی‌اختر» و معارفه «حسن غلامعلی فلاح» معاونان سابق و جدید عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صبح امروز (یکشنبه، دوم مهر ماه 1396) در حاشیه شورای معاونان و مدیران اجرایی شرکت برگزار شد.

آقای مهدی مشایخی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین، جابه‌جایی‌ها نیروها را طبیعی و بر اساس اقتضائات سازمانی دانست و گفت: احساس کردم که باید در شرایط و روند کار شرکت تغییری ایجاد شود و بر اساس شناختی که به وجود آمد، این جابه‌جایی ایجاد شد تا برخی از انتظارات برآورده شود و از وجود آقای نریمانی در حوزه مشاوران بهره خواهیم برد و از زحماتشان قدردانی می‌کنم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم.

ایشان ادامه داد: آقای فلاح را از قدیم می‌شناسم و ایشان همیشه در حوزه کاری خود، موفق بوده‌اند و مطمئن هستم که این جابه‌جایی منشاء خیر خواهد بود و امیدوارم ایشان با تعامل با دوستان این مجموعه و استفاده از پتانسیل و ظرفیت موجود، بتواند کارهای خوبی را دنبال کند و یک قدم به جلو برداریم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان سخنان خود خطاب به همه حاضران تاکید کرد: اگر می‌خواهید در کار خود  موفق شوید و همیشه رضای خداوند را همراه داشته باشید، همت کنید که فضای مجموعه، تبدیل به فضای هم‌دلی شود تا کارکنان و کارگران شرکت، همگی احساس رضایت کنند و بدین ترتیب امور شرکت نیز به نحو احسن پیش خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، «حسن غلامعلی فلاح» معاون جدید عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن قدردانی از زحمات آقای نریمانی‌اختر در مدت تصدی مسئولیت معاونت عملیات، گفت: امیدوارم با استفاده از خرد جمعی، بتوانم منشاء اثر خوبی برای شرکت انبارهای عمومی ایران باشم و برای این امر نیز باید تمامی امور  را در چارچوب نظام‌مند، روشن و مشخص پیش برد تا مشکلات مرتفع شوند.

وی با تاکید بر این‌که «خواستن، توانستن است» افزود: در این راه باید افق بلند شرکت را برای تمام ذی‌نفعان آن ترسیم کنیم تا با بهره‌گیری از آموزش ضمن خدمت کارکنان، رتبه و برند شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را ارتقا دهیم. این مسیر نیز نیاز به الگوسازی دارد که تجربه آن در جهان موجود است و من سعی دارم این فضای ذهنی را در بدنه شرکت تزریق و ترسیم کنم.

بنا بر این گزارش، «مهراب نریمانی‌اختر» معاون سابق عملیات و امور گمرکی نیز در این آیین ضمن قدردانی از حسن اعتماد آقای مشایخی، مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سپردن مسئولیت این معاونت به وی، گفت: به طور قطع، کار هیچ فردی بی‌نقص نیست، اما در مدت نزدیک به پنج سال حضور در این شرکت سعی کرده‌ام با توکل به خداوند و استفاده از خرد، کار و تلاش جمعی، امور  را پیش ببرم و همیشه در پی منافع شرکت بوده‌ام و در پایان از همه همکاران، حلالیت می‌طلبم.
 

۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱
تعداد کلیک: ۲,۶۱۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500