English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان برگزار شد

آیین معارفه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مراسم تکریم «بهروز حبیبی» و معارفه «اسد قهرمانی» مدیران‌عامل سابق و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو)، امروز (دوشنبه، 15 آبان 1396) با حضور مهندس «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل، دکتر «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره، «حسن غلامعلی فلاح» معاون عملیات و امور گمرکی، «محمدتقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «سیدغلامرضا عبادزاده» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «رضا محمدی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی و سایر مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

مهندس «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: جناب آقای مشایخی، سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی ایران با توجه اجرای طرح تفصیلی گمرک ج.ا.ا. در مرز بازرگان از یک سو و همچنین مشکلات شخصی و خانوادگی آقای حبیبی، صلاح دانستند بر اساس ضرروت ایجاد نگاه جدید در آن منطقه، از توان‌مندی‌های آقای قهرمانی در عهده‌داری مسئولیت مدیرعاملی شرکت بازرگان استفاده کنند. 

ایشان ادامه دادند: از آقای قهرمانی انتظار داریم با توجه به این‌که تاکنون عملکرد مناسبی در تمامی مسئولیت‌های سپرده شده داشته‌اند، ضمن ادامه روند و ساختاری که آقای حبیبی در شرکت بازرگان به‌وجود آورده‌اند، روابط فی‌مابین با سازمان منطقه آزاد ماکو و همچنین گمرک ج.ا.ا. را ارتقا دهند تا بتوانیم با وجود حفظ منافع شرکت، منافع جامعه بازنشستگان کشوری به عنوان صاحبان اصلی شرکت را حفظ و ارتقا دهیم.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معرفی آقای «قهرمانی» به عنوان یکی از پیشکسوتان اقتصادی منطقه آزاد ماکو، افزود: نگاه مدیران ارشد شرکت به مقوله مدیریت، مانند مسابقه دوی امدادی است که همه اعضای تیم در راستای منافع تیم تلاش می‌کنند، بنابراین آقای قهرمانی ماموریت دارد تا با هماهنگی معاونت‌های ستاد مرکزی شرکت، تمام تلاش و همت خود را برای حفظ، ارتقا و گسترش جایگاه شرکت انبارهای عمومی ایران به‌کار گیرد.

بر اساس این گزارش، «اسد قهرمانی» مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان (منطقه آزاد ماکو) در این آیین ضمن قدردانی از زحمات آقای حبیبی در دوران تصدی مسئولیت شرکت بازرگان، از حسن اعتماد آقایان مشایخی و بهی‌زادی به وی سپاس‌گزاری کرد و گفت: از این‌که فرصتی برای خدمت‌گزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز برای من فراهم شده است، خداوند را شاکر هستم و امیدوارم این امانتی که امروز به بنده سپرده شد را بتوانم صحیح و سالم بازگردانم و در این مسیر از همگان تقاضای مساعدت و همکاری دارم.

همچنین «بهروز حبیبی» مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی بازرگان در این آیین از مساعدت آقای مشایخی، سرپرست محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای حل مشکلات خانوادگی خود سپاس‌گزاری کرد و گفت: کارنامه عملکرد شرکت بازرگان، نتیجه تلاش و همت تمام اعضای مجموعه این شرکت است و خوشحالم که توانستیم وضعیت شرکت بازرگان را از زیان‌دهی در سال 94، به سودآوری در سال 95 و وضعیت قابل قبول امسال برسانیم. البته این امر امکان‌پذیر نبود مگر با حمایت تمامی مدیران ارشد ستاد مرکزی و امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند مشکلات ناشی از اجرای طرح تفصیلی گمرک ج.ا.ا. و سازمان منطقه آزاد ماکو را کاهش دهد و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

 

۱۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴
تعداد کلیک: ۳,۱۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500