English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری مراسم پایان طرح‌های عمرانی و اعلام دستاوردهای 5 ماهه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

برگزاری مراسم پایان طرح‌های عمرانی و اعلام دستاوردهای 5 ماهه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، با پایان یافتن بخش‌های زیادی از پروژه‌های عمرانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مراسم بررسی دستاوردهای پنج ماه تلاش بی‌وقفه عمرانی با حضور تمامی کارکنان این شرکت در محل نمازخانه شرکت انبارهای عمومی غرب برگزار شد.

پس از پخش فیلم مستند پنج ماه فعالیت عمرانی و غیرعمرانی که در حوزه کارکنان اتفاق افتاده بود، نوبت به مدیرعامل این شرکت رسید که در بین کارکنان شرکت غرب حضور یابد. «حمیدرضا اصلانی» بین تشویق‌های پرشور و شعارهای حمایتی تمامی کارکنان شرکت پشت تریبون قرار گرفت و به تحلیل آن‌چه که در مدت حضور خود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در مدت پنج ماهه رخ داد بود، پرداخت.

مدیرعامل شرکت غرب ضمن قدردانی از زحمات تمامی معاونان، مدیران و همکاران این شرکت گفت: می‌دانم روزهای بسیار سخت و دشواری را پشت سر گذاشته‌اید. می‌دانم طی این ماه‌ها از خیلی از کارهای خود و خانواده گذشت کرده و ایثارگرانه و دلسوزانه پروژه‌های تعریف شده را پیگیری کرده‌اید و من قدردان همه شما عزیزان هستم.

وی ادامه داد: این پنج ماه برای همه ما همچون چند سال گذشت، چون ناچار بودیم با توجه به خدماتی بودن محیط کارمان و حضور مشتریان در تمامی  روزها، هم به خدمت برای مشتریان و صاحبان کالا بپردازیم و از طرفی در انجام پروژهای خود عقب نمانیم که با همت مثال‌زدنی همه شما همکاران گرامی این امر محقق گردید.

اصلانی با مهم دانستن تمامی پروژه‌ها و نیازمند بودن این شرکت به تغییرات عمرانی و غیرعمرانی پس از چند سال، گفت: امروز با خیالی آسوده می‌توانیم در مورد انبارهای کالا و محیط‌های عملیاتی گمرک در شرکت غرب سخن بگوییم و می‌توانیم با مشتریان در مورد بالا بودن کیفیت خدمات‌رسانی در تمامی حوزه‌ها مذاکره نماییم و به نوعی شرمنده مشتریان و صاحبان کالا نباشیم.

وی ادامه داد: با افزایش انبارهای جدید در این شرکت و مذاکرات انجام گرفته با شرکت‌های صاحب نام و مقدمات صورت پذیرفته برای تحویل انبارها به مشتریان، به یاری خدا و در مدت زمان فقط یک سال، هزینه‌های صورت پذیرفته برای ساخت انبارها به شرکت بازخواهد گشت و بعد از آن شاهد سوددهی این پروژه‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت غرب اضافه کرد: شاید کسی باور نمی‌کرد این مقدار پروژه آن‌هم به‌صورت هم‌زمان در این مدت آماده تحویل شود، اما دیدیم که با توکل برخدا و همت والای کارکنان این شرکت امروز به پایان فعالیت‌های عمرانی رسیدیم و جا دارد از تمام حمایت‌های مادی و معنوی صورت گرفته از جانب مدیران ارشد شرکت، به‌ویژه جناب آقای «مشایخی» مدیرعامل محترم و مهندس «بهی‌زادی» قائم‌مقام محترم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قدردانی نمایم.

وی به موضوع افزایش درآمد طی همین دوره بازسازی نیز اشاره کرد و گفت: برخی گمان می‌کردند شاید با توجه به تمرکز ما بر روی فعالیت‌های عمرانی از کسب درآمد غافل بوده باشیم که آمارهای این پنج ماهه نشان می‌دهد قبل از نیم سال 96 به برنامه تعریف شده و سیاست‌های برنامه‌ریزی شده از جانب شرکت بالادستی برای این شرکت دست یافته و زین پس به درصد توفیقات نیز اضافه خواهد شد.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان خود یک بار دیگر به موضوع توجه داشتن مدیران ارشد شرکت غرب به مقوله معیشت پرسنل اشاره کرد و افزود: همان طور که سرسختانه و با تمام وجود به پروژه‌های عمرانی این شرکت توجه شد و می‌شود، به درآمد و رفاه پرسنل نیز توجه داریم و تمام تلاش بنده و همکاران شما در حوزه معاونت‌ها و مدیریت شرکت بالابردن روحیه و نشاط و افزایش درآمد کارکنان است.

وی در قسمت پایانی سخنان خود گفت: با افتخار اعلام می‌دارم تمام توان خود را برای تعالی شرکت غرب که یکی از بهترین شرکت‌های انبارهای عمومی ایران است به‌کارخواهم گرفت و صیانت از نظام و گوش سپردن به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به‌خصوص در موضوع توجه ویژه به مقوله «اقتصاد مقاومتی» از اصلی‌ترین رسالت‌های این دوره خدمت مدیران این شرکت است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از چند تن از مدرسان دوره‌های آموزشی شرکت و برخی از همکاران شرکت که در این دوره 5 ماهه تلاش‌های چشم‌گیری داشتند، قدردانی به عمل آمد.



۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۵۴
تعداد کلیک: ۱,۹۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500