English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

در نشست صمیمی «محمد جمشیدی» و «محمد راستاد» مطرح شد؛ سازمان بنادر و دریانوردی خواستار مشارکت بیشتر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بنادر کشور است

در نشست صمیمی «محمد جمشیدی» و «محمد راستاد» مطرح شد؛ سازمان بنادر و دریانوردی خواستار مشارکت بیشتر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بنادر کشور است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست صمیمی «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «سید حسین معروف» عضو هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه با «محمد راستاد» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در محل این سازمان برگزار شد.

«محمد جمشیدی» در این نشست با تشریح سابقه طولانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در عرصه اقتصادی کشور تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی عام‌المنفعه دارای مسئولیت اجتماعی مشارکت در تامین حقوق جامعه بازنشستگان کشوری و همچنین با در اختیار داشتن نیروی انسانی مجرب، توان‌مند و آموزش دیده و همچنین توان مالی و تجهیزات بسیار مناسب، آمادگی دارد تا در پروژه‌های مهم و بنیادی سازمان بنادر که نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه اقتصادی کشور دارند، مشارکت کند. از این رو، این شرکت پس از اپراتوری عملیات تخلیه و بارگیری و انبارداری در بندرلنگه و همچنین ساخت انبارهای چندمنظوره در بندر امام‌خمینی(ره) تمایل دارد تا در پروژه پایانه صاداراتی مواد معدنی بندر امام(ره) نیز سرمایه‌گذاری نماید.

همچنین «محمد راستاد» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در این نشست ضمن تبریک به مناسبت برنده شدن شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مزایده اپراتوری بندرلنگه، گفت: سازمان بنادر تمایل دارد که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همچون گمرکات زمینی، فعالیت و سهم خود را در بنادر کشور افزایش دهد و همان‌طور که حدود 50 سال است که به عنوان بازوی توان‌مند گمرک جمهوری اسلامی خدمت می‌کند، در پروژه‌های توسعه‌ای سازمان بنادر نیز مشارکت نماید.

وی افزود: بر اساس سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و به منظور ایجاد نظام و سامان‌دهی امور، در نظر داریم تمامی عملیات رویه‌های صادرات، واردات و مسافری را در بنادر کوچک مانند بندر لنگه به یک اپراتور واگذار کنیم و امید داریم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بتواند هم‌چون 10 سال گذشته به صورت مستمر و با کارایی بالا به فعالیت خود در بندر لنگه ادامه دهد.

بر این اساس، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بنادر کشور از جمله پیشنهاد احداث مخازن نگهداری سوخت کشتی در بندر بوشهر که از سوی «سید حسین معروف» عضو هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مطرح شد و دیگر بنادر امام‌خمینی(ره)، لنگه، شهید رجایی، چابهار و ... در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اتخاذ تصمیم‌های مناسبی در خصوص پیگیری هر یک، مقرر شد تا کارگروهی متشکل از واحدهای اقتصادی و فنی دو طرف، این موضوع‌ها را پیگیری نمایند.

همچنین «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه احداث انبارهای چندمنظوره در بندر امام‌خمینی(ره)، گفت: شرکت انبارهای عمومی ایران آمادگی دارد تا در خصوص تامین ماشین‌آلات مکنده غلات و سرمایه‌گذاری در این موضوع نیز اقدام کند.

گفتنی است، با توجه به حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بندر لنگه، موارد خاص این بندر در این جلسه مطرح و مورد واکاوی قرار گرفت و مقرر شد تا راه‌حل‌های پیشنهادی دو طرف در کارگروه کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس اجرایی شوند.

۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۳۴
تعداد کلیک: ۱,۴۷۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500