English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه معاون جدید عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین معارفه معاون جدید عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه «محمد اکبری» معاون جدید عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی، «محمد اکبری» را به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی منصوب کرد. 

بر اساس این حکم، نظارت مطلوب و موثر بر حوزه‌های عملیاتی مجموعه شرکت، شناسایی معضلات موجود در حوزه امور گمرکی و پیگیری جهت مرتفع شدن آن‌ها و سامان‌دهی تجهیزات مطلوب برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشتریان، ماموریت اصلی وی از سوی مدیرعامل شرکت تعیین شده است.

بهبود بهی‌زادی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آیین معارفه محمد اکبری، ضمن قدردانی از زحمات آقای جمشید ارکیان که در مدت سه ماه گذشته سرپرستی معاونت عملیات را برعهده داشتند، گفت: از قبول مسئولیت معاونت عملیات و امور گمرکی از سوی آقای اکبری خوشحال بوده و امیدوار هستیم که ایشان، هم‌چون گذشته، در این سمت جدید نیز منشاء اثر و خدمات باشند.

بر اساس این گزارش، متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:


جناب آقای محمد اکبری

 سلام علیکم؛

 نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منصوب می‌گردید.

نظارت مطلوب و موثر بر حوزه‌های عملیاتی مجموعه شرکت، شناسایی معضلات موجود در حوزه امور گمرکی و پیگیری جهت مرتفع شدن آن‌ها، سامان‌دهی تجهیزات مطلوب برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشتریان از اهم وظایف جنابعالی است که انتظار دارد با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام مطلوب امور محوله اقدام نمایید.

توفیق روز افزون از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.




۱۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۲,۰۵۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500