English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

محسنی بندپی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه: برقراری ارتباط موثر مدیران ارشد با کارشناسان از وظایف روابط‌عمومی‌هاست

محسنی بندپی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه: برقراری ارتباط موثر مدیران ارشد با کارشناسان از وظایف روابط‌عمومی‌هاست

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه، مهم‌ترین استراتژی‌ها و وظایف روابط‌عمومی‌ها را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «انوشیروان محسنی‌بندپی» امروز (یکشنبه، ٢٢ مهر) در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های تابعه که در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: ارتباط موثر مدیران ارشد دستگاه‌ها با بدنه کارشناسی، برقراری ارتباط مدیران ارشد با مردم و بیان و انتقال مشکلات مردم از مهم‌ترین وظایف روابط‌عمومی‌ها به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها نسبت به سایر حوزه‌ها وظایف سنگین‌تری دارند و نباید نقش حساس و استراتژیک خود را در ایجاد امید و نشاط در جامعه و مجموعه خود دست کم بگیرند.

محسنی‌بندپی، جزیره‌ای کار کردن در روابط‌عمومی‌ها را آسیب دانست و افزود: هم‌افزایی در روابط‌عمومی‌ها نتایج مطلوبی به دنبال دارد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فرمایشات و رویکردهای مقام معظم رهبری در بحث اطلاع‌رسانی و تاکید رییس‌جمهوری برای رفتن به میان مردم، از روابط‌عمومی‌های حاضر در این نشست خواست که این امور را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

محسنی‌بندپی اشاره کرد: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی حیطه فعالیت و پراکندگی فضایی، برای روابط‌عمومی‌ها و ایجاد وحدت رویه عرصه مشکلی است.

وی تصریح کرد: در شرایط جنگ روانی بی‌سابقه آمریکا علیه ایران لازم است با تاسی از مقام‌معظم‌رهبری، در برابر انتقادات و اعتراضات مردمی پاسخگو بوده و سعه صدر داشته باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم ایجاد انگیزه در مدیران ارشد هر دستگاه، مقابله با سیاه‌نمایی‌های داخلی علیه اقدامات دولت، برقراری پیوند میان دولت و وزارتخانه با مردم، برقراری پیوند میان مدیران ارشد و بدنه کارکنان، مقابله با آسیب جزیره‌ای عمل کردن در سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین لزوم ارایه اقدامات وزارتخانه و دولت به مردم نظیر وام‌های عظیم اشتغال و ... در قالب گزارش عملکرد و ... به‌واسطه روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد.

محسنی‌بندپی با تشریح اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقدامات انجام شده در مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ روزبه کردونی، مشاور وزیر و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست سیاست‌های کلی و منسجم روابط‌عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه‌های تابعه را تشریح کرد و محسنی‌بندپی به پرسش‌های تخصصی حاضران پاسخ گفت.

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۳
تعداد کلیک: ۹۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500