English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پی درگذشت رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پی درگذشت رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی ضایعه درگذشت ناگهانی رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی ضایعه درگذشت ناگهانی رییس سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان بر اثر سانحه رانندگی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم را تسلیت گفت.

متن پیام آقای جمشیدی به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

فقدان اندوهبار و ناگهانی دکتر «سیدمحمدتقی نوربخش» مدیرعامل و «عبدالرحمان تاج‌الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، از همکاران و همراهان صدیق که مجاهدانه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم دعوت حق را لبیک گفتند، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و بی‌شک، آنچه از این دو انسان شریف به یادگار مانده است، غیر از محبت، پاکدستی و تلاش برای تحقق اهداف سازمانی و تأمین آرامش مردم ایران زمین نبود.

باعرض تسلیت به خانواده‌های سوگوار و مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تمامی همکاران ارجمند ایشان، از خدواند بزرگ برای آن دو عزیز سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم، صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت دارم.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
تعداد کلیک: ۱,۵۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500