English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

انتصاب سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی، «محمد اکبری» را به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر‌سانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی، «محمد اکبری» را به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب منصوب کرد.

گفتنی است؛ متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای اکبری به شرح زیر است:

جناب آقای محمد اکبری

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از درگاه باریتعالی و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه شرکت گام‌های مهم در جهت نوآوری و ورود به بازارهای هدف برداشته و با تعامل سازنده با گمرک ج.ا.ا. و سایر دستگاه‌های مرتبط زمینه رشد و شکوفایی شرکت را فراهم نمایید.

توفیق روز افزون از درگاه ایزدمنان برایتان مسئلت می‌نمایم.

لازم است از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای حمیدرضا اصلانی در دوره موثر در آن شرکت تشکر و قدردانی نمایم.

۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۷۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500