English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرستان شرکت غرب و معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی

برگزاری آیین معارفه سرپرستان شرکت غرب و معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی
آیین معارفه سرپرستان جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ر‌سانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم «حمیدرضا اصلانی» و معارفه «محمد اکبری» مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، امروز (چهارشنبه، اول اسفند ماه 1397) با حضور «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت برگزار شد.

«محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور احکامی، «محمد اکبری» را به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و «حمیدرضا اصلانی» را به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی منصوب کرد.

در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات آقای اصلانی در دوران مدت تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی غرب، برای آقای اکبری که سکان هدایت شرکت غرب را برعهده گرفته‌اند، آرزوی توفیق و موفقیت شد. همچنین از زحمات آقای اکبری نیز که تا پیش از این مسئولیت معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی را بر عهده داشتند، قدردانی صورت گرفت.

گفتنی است؛ متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای آقای اکبری به شرح زیر است:

جناب آقای محمد اکبری

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از درگاه باریتعالی و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه شرکت گام‌های مهم در جهت نوآوری و ورود به بازارهای هدف برداشته و با تعامل سازنده با گمرک ج.ا.ا. و سایر دستگاه‌های مرتبط زمینه رشد و شکوفایی شرکت را فراهم نمایید.

توفیق روز افزون از درگاه ایزدمنان برایتان مسئلت می‌نمایم.

لازم است از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای حمیدرضا اصلانی در دوره موثر در آن شرکت تشکر و قدردانی نمایم.


شایان ذکر است، متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خطاب به آقای اصلانی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای حمیدرضا اصلانی

سلام‌علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منصوب می‌گردید.

نظارت مطلوب و موثر بر حوزه‌های عملیاتی مجموعه شرکت، شناسایی معضلات موجود در حوزه امور گمرکی و پیگیری جهت مرتفع شدن آن‌ها، ساماندهی تجهیزات مطلوب برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مشتریان از اهم وظایف جنابعالی است که انتظار دارد با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام مطلوب امور محوله اقدام نمایید.

توفیق روزافزون از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندیم.


۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
تعداد کلیک: ۲,۵۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500