English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
آیین معارفه سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، آیین تکریم «محمد اکبری» و معارفه «مهدی حکاری» سرپرست پیشین و سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور «حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و «مجید عباسی» مدیر حراست ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در محل سالن کنفرانس شرکت غرب برگزار شد.

سیامک حسنی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی در ابتدای این جلسه با بیان موقعیت استراتژیک شرکت غرب در میان شرکت‌های تابعه گفت: جابه‌جایی مدیران امری معمول است که به‌منظور بهبود مستمر و شتاب‌گیری دست‌یابی به اهداف از پیش تعیین شده انجام می‌گیرد. به همین منظور انتظار می‌رود با توجه به ابلاغ سرپرست جدید شرکت غرب، موضوع‌های توسعه‌ای به‌ویژه توسعه حوزه‌های کانتینری و ایجاد فضاهای نگهداری کالاهای سردخانه‌ای هرچه سریع‌تر عملیاتی گردد.

حمیدرضا کیا منفرد، نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در ادامه این آیین ضمن بیان این‌که جابه‌جایی مدیران همواره اقدامی برای تعالی سازمان‌ها و نهادها است، گفت: ما در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رایزنی‌های مستقیم با هلدینگ‌ها و مدیران بالادستی، به دنبال ثبت سندی راهبردی در راستای رسیدن به افق تعریف شده و استراتژی‌های مدنظر هیئت‌مدیره و مدیران ارشد شرکت در راستای تمرکز بر فعالیت‌ها به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی پویا هستیم.

وی افزود: ما در سال‌های گذشته شاهد تغییرات بسیار در مدیریت این شرکت بوده‌ایم که به‌نظر می‌رسد برای بنگاه‌های اقتصادی از این دست، به جهت تغییر در سیاست‌های خرد و کلان مناسب نیست. 

کیا منفرد با بیان برخی از خصوصیات آقای حکاری، ایشان را فردی با تجربه و دارای تخصص کافی در زمینه فعالیت‌های انبارداری و لجستیکی دانست و ابراز امیداواری کرد: با همکاری تمامی مدیران و کارکنان شرکت انبارهای عمومی غرب، شاهد محقق شدن اهداف تعریف شده برای این شرکت باشیم.

سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات آقای اکبری در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی شرکت انبارهای عمومی غرب، برای آقای حکاری آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم، «محمد اکبری» سرپرست پیشین شرکت انبارهای عمومی غرب ضمن قدردانی از تمامی همکاران این شرکت که در طول تصدی مسئولیت این شرکت، همکاری‌های لازم را داشتند، برای آقای حکاری آروزی توفیق و موفقیت نمود.

مهدی حکاری، سرپرست جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب نیز در پایان ضمن قدردانی از حسن نظر هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین با تشکر از زحمات آقای اکبری در دوران تصدی سرپرستی، گفت: تلاش دارم با توکل به خداوند متعال و همکاری دو طرفه و خوب میان مدیران و کارکنان شرکت غرب به اهداف و استراتژی‌های محول شده دست یابیم.










۲۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۹
تعداد کلیک: ۳,۲۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500