English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
با حکمی از سوی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی «حمیدرضا کیا منفرد» را به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی این شرکت منصوب کرد.

گفتنی است؛ آقای حمیدرضا کیا منفرد دارای مدرک کارشناسی‌ارشد توسعه کارآفرینی از دانشگاه تهران بوده و تصدی امور و مسئولیت‌هایی از جمله مسئولیت امور فراکسیون‌های تخصصی مجلس، کارشناس حقوقی و مشاور معاون قوانین مجلس شورای اسلامی به مدت دو دوره، عضویت و ریاست دبیرخانه شورای راهبردی تنقیح قوانین و مقررات کشور به مدت دو دوره، ذی‌حساب و مدیر امور مالی تنقیح قوانین و مقررات کشور، دبیر فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در چهار دوره، دبیر فراکسیون نفت و نیروی مجلس شورای اسلامی به مدت یک دوره، دبیر فراکسیون نظارت بر اجرای برنامه‌های بودجه و توسعه کشور به مدت یک دوره در مجلس شورای اسلامی، عضویت کارگروه انتصابات مجلس شورای اسلامی به مدت دو دوره و ... در زمره سوابق اجرایی وی به‌شمار می‌رود.

۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۰۷
تعداد کلیک: ۱,۸۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500