English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دوره آموزشی «نظام مدیریت فرآیند» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد

دوره آموزشی «نظام مدیریت فرآیند» در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد
دوره آموزشی تخصصی «نظام مدیریت فرآیند(BPM و BPMS)» با حضور نمایندگانی از شرکت‌های تابعه و ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با توجه به ضرورت استقرار و پیاده‌سازی نظام مدیریت فرآیند در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌های تابعه، دوره آموزشی مربوطه شامل BPM و BPMS با حضور نمایندگانی از واحدهای مختلف شرکت‌های تابعه و ستاد مرکزی شرکت، با همکاری واحدهای «مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی» و «آموزش» و با تدریس مهندس «محمد رمضانی» برگزار شد.

این دوره آموزشی با برگزاری شش جلسه، مشتمل بر 750 نفر ساعت بود و حاضران علاوه بر آشنایی با مفاهیم نظام مدیریت فرآیند و مزایای آن، به شکل کارگاهی با استفاده از نرم‌افزارهای Visual Paradigm و Bizagi، برخی از فرآیندهای موجود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را مدل‌سازی کردند.

گفتنی است؛ «حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی و «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی نیز در برخی از جلسات این دوره آموزشی حاضر شده و بر چگونگی برگزاری این دوره آموزشی، نظارت کردند.






















۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۰۰
تعداد کلیک: ۲,۳۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500