English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور کارگروه نظارت شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

حضور کارگروه نظارت شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
نشست مشترک کارگروه نظارت بر شرکت‌های شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، کارگروه نظارت و پیگیری شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا مشتکل از «سید علیرضا میرنیا» عضو هیئت‌مدیره و معاون نظارت بر شرکت‌ها، «عظیم قلی‌زاده» مدیر حراست، «محسن رییسی» مدیر امور مجامع، «مینا کیوان‌راد» مدیر نظارت بر شرکت‌ها و «مجید آزادی» مدیر برنامه و بودجه با حضور در محل ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی با «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مهدی بلوطی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «مهدی زارع» مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، «مجید عباسی» مدیر حراست، «مجتبی کریمی» مدیر مالی و امور مجامع، «نبی‌اله رجب‌زاده» سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی و «سید محمدرضا میردامادی» رییس حقوقی و امور قراردادها دیدار و درباره رابطه همکاری میان شرکت‌های آتیه‌صبا و انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت‌وگو کردند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست ضمن ارایه گزارش عملکرد شش ماهه نخست امسال، به معرفی برخی از پروژه‌های جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی، مانند: خرید ماشین‌آلات و تجهیزات، ساخت و احداث انبار، بارانداز و هانگار در گمرکات بازرگان و لطف‌آباد، موضوع‌های پایانه ریلی آستارا، شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، گمرک نیشابور، بندر بوشهر و ... پرداخت و خواستار تسریع در روند بررسی و صدور مجوزهای لازم برای آغاز به کار آن‌ها از سوی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا شد.

سیامک حسنی ادامه داد: احداث انبارهای سردخانه‌ای در شرکت‌های تابعه امام‌خمینی(ره)، تهران، غرب و ... یکی از بهترین طرح‌های سرمایه‌گذاری هستند که دارای مدت زمان بازگشت سرمایه کوتاهی دارند که این امر یک فرصت استثنایی به‌شمار می‌رود و باید بهره لازم را از این امر برد.

سید علیرضا میرنیا، عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا نیز در این دیدار ضمن بررسی برخی از نقاط ضعف و قوت رابطه همکاری موجود میان آتیه‌صبا و انبارهای عمومی، بر اصلاح و تسریع در تمامی امور تاکید و ابراز امیدواری کرد که با ایجاد ارتباط بیشتر و شناخت دقیق‌تر از دغدغه‌های موجود، امور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به سرعت پیش رود و در مقابل انتظارات صاحبان سهام نیز برآورده شود.

گفتنی است؛ تمامی حاضران در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و مسایل خود در رابطه با نحوه همکاری‌های فی‌مابین شرکت‌های انبارهای عمومی و آتیه‌صبا پرداختند.













۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۸
تعداد کلیک: ۲,۴۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500