English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست جدید مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

انتصاب سرپرست جدید مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین معارفه «مهدی زارع» سرپرست جدید مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور قائم‌مقام مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور حکمی، «مهدی زارع» را به عنوان سرپرست جدید مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی این شرکت منصوب کرد.

بر اساس این حکم، تهیه اهداف و شاخص‌های مدیریتی و اختصاصی ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه‌های عملیاتی مصوب و ابلاغی، تدوین برنامه‌های  بازرسی مستمر و همچنین سنجش و تطبیق عملکرد آنان با اهداف و برنامه‌ها ضمن نظارت بر آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی، مناقصات، مزایده‌ها و قراردادها و ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات به منظور اعتلای اهداف سازمانی و رضایت همکاران و مشتریان گرامی، ماموریت اصلی وی از سوی مدیرعامل شرکت تعیین شده است.

بهبود بهی‌زادی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آیین معارفه مهدی زارع، ضمن قدردانی از زحمات آقای سیدحسین حسینی که در مدت چند ماه گذشته مسئولیت این مدیریت را برعهده داشتند و به علت قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان دیگر در خدمت ایشان نیستیم، گفت: امیدوار هستیم که آقای زارع با توجه به سابقه درخشان خود در امور نظارتی، هم‌چون گذشته در این سمت جدید نیز منشاء اثر و خدمات باشند.

بنا بر این گزارش، متن حکم صادره از سوی آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

جناب آقای مهدی زارع

سلام‌علیکم؛

نظر به تعهد و تجربیات و توانمندی‌های ارزشمندتان به موجب این ابلاغ «سرپرستی  مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی شرکت» را به جنابعالی محول می‌نمایم و انتظار دارم با استفاده از دانش و مهارت نیروهای توانمند تحت سرپرستی و تعامل با مدیران‌عامل محترم شرکت‌های تابعه و با اتکا به سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی تدوین شده در امور محوله اهتمام لازم را به عمل آورید.

لازم است با تهیه اهداف و شاخص‌های مدیریتی و اختصاصی ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه‌های عملیاتی مصوب و ابلاغی، تدوین برنامه‌های  بازرسی مستمر و همچنین سنجش و تطبیق عملکرد آنان با اهداف و برنامه‌ها ضمن نظارت بر آئین‌نامه‌های مالی و معاملاتی، مناقصات، مزایده‌ها و قراردادها و ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، شرایط اعتلای اهداف سازمانی و رضایت همکاران و مشتریان گرامی را فراهم و گزارش‌های لازم را جهت بهره‌برداری تهیه و ارسال نمایید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترم را در تداوم خدمات صادقانه و صمیمانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶
تعداد کلیک: ۴۲۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500